Strategie Wanneer je denkt dat alles al
gedaan is, onthoud dan één ding: dat is niet zo.

Strategie Wanneer je denkt dat alles al gedaan is, onthoud dan één ding: dat is niet zo.

Om de achtergrond van een project goed te onderzoeken en de juiste weg in te slaan wat betreft een doelgroep, look & feel, marketingstrategie en een design hebben we onze eigen strategie ontwikkeld: The REDD-way.

We’re not doing it right

We’re doing it The
REDD
way

Reflect

Reflecteren zorgt ervoor dat licht op een andere plek wordt weergegeven. Je schijnt letterlijk het licht op onzichtbare zaken. Hetzelfde geldt voor ons onderzoek naar het project; wat is de geschiedenis, wat is er eerder gedaan, wat is er nog nooit gedaan,
wat heeft gewerkt en wat juist helemaal niet en wie zijn de betrokken partijen en waar staan die voor?

Geen project begint zonder een uitvoerige reflectie op dat wat er eerder was.

Envision

Op basis van de resultaten van de Reflect-fase wordt er een nieuwe weg ingeslagen. De visie van een project is belangrijker dan ooit; want ieder merk heeft een goede missie en visie nodig, maar ook een uitgesproken persoonlijkheid.

Niets werkt zo goed als herkenbaarheid en uniformiteit.

Design

Wij hebben de mensen op kantoor om al onze en jouw ideëen uit te werken tot visuele ontwerpen. Of het nou gaat om een complete verhuurbrochure, een bouwbeschutting rondom het nieuwbouwproject, een nieuwe website of eenvoudigweg de kerstkaart voor al je relaties.

REDDSTONE ontwikkelt de mooiste en meest merktrouwe ontwerpen.

Depart

Wanneer de ontwerpfase voorbij is, stijgen we graag tot grote hoogte. Het nieuwe merk zetten wij graag groots in de markt en lanceren wij met volle overgave, in de hoop jouw doelgroep te verbluffen.

En dat deden we vaker.

Benieuwd bij welke projecten we The REDD-way al toepasten?